26 Feb 2015

OUTFIT - Tessie 26/2/2015

Tessie

instagram -  @tessie93

Dnes vám ukážu outfit s mým krásným novým svetrem, který mi přišel z ROMWE. Odhalené klíční kosti a ramena se mi velmi líbí - pokud není odhaleno až moc. Působí to podle mě něžně a žensky. Váhala jsem mezi černou a tělovou barvu, ale nakonec jsem si vzala černou, myslím, že na mé světlé pleti vynikne víc, s bílou bych splynula :D Přišlo mi, že s náhrdelníkem by svetr ztratil ten 'něžný' efekt, proto jsem si dnes žádné doplňky nevzala. High waisted džíny jsou nové z Primarku, lodičky ze Zary. Podobný top by určitě vypadal dobře i s midi uplou sukní do pasu, ale já tu svojí vysněnou ještě pořád hledám.

Today, I will show you my beautiful new sweater from ROMWE. I'm loving tops that show collar bones and shoulders at the moment. It looks amazing - if it doesn't show too much. I didn't know which colour to pick but I'm happy I chose black because it matches my pale skil better. I didn't wear a necklaces because I thought the whole look would loose its 'innoncence'. The high waisted jeans are from Primark and the high heels are Zara. The top would look amazing with a midi high waisted skirt as well but I'm still searching for the ONE.










3 comments:

  1. Tak to je doopravdy nádhera, Terez! Jemnost, něžnost a ženskost zároveň!

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những công ty vận chuyển hàng hóa quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi úc uy tín, giá rẻ

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...